«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета


Зробити стартовою в Internt Explorer
Головна » На допомогу студентам, учням » Навчання - робота » Як скласти резюме для роботи

Як скласти резюме для роботи

   Почнемо з того, що резюме повинно слугувати Вам «візитною карткою», тому до його складання Ви маєте віднестися дуже відповідально. Правильно побудоване резюме збільшує Ваші шанси зацікавити фахівця з підбору персоналу власною кандидатурою і отримати запрошення на співбесіду. Існують певні стандарти підготовки резюме, завдяки  яким воно стане успішнішим.

  Бажано починати зі свого прізвища, ім’я, по-батькові, а не зі слів «резюме» чи «автобіографія».

 Контактна інформація: в цьому розділі вкажіть свою дату народження, сімейний стан, місце проживання, моб. телефон, ел. адресу.

 Мета: зазначте вакансію, на яку Ви претендуєте та чому саме Вас можуть розглядати як достойного кандидата. Також можете додати власні побажання до майбутнього місця роботи.

 Освіта: вкажіть дату вступу і закінчення навчального закладу, його повну назву. Якщо Ви закінчили додаткові курси або проходили тренінги, обов’язково повідомте про це.

 Досвід роботи: тут Ви повинні надати власні дані в зворотньому хронологічному порядку, починаючи з останнього місця роботи (бажано вказувати дати прийому на роботу, звільнення). Якщо Ви студент та нещодавно закінчили навчальний заклад, то Вам треба вказати місце проходження практики, стажування, а також не зайве поінформувати, в яких суспільних заходах брали участь.

 Професійні навики: вкажіть свій рівень роботи з комп’ютером, знання загальних та допоміжних програм, володіння іноземними мовами тощо.

 Особисті якості: зазначте власні найбільш важливі якості, які можуть зацікавити потенційного роботодавця.

 Зверніть особисту увагу на складання і оформлення резюме

 Резюме повинно бути добре структурованим, конкретним, читабельним. Граматичні і орфографічні помилки, друкарські помилки не допустимі.

 Сторінка формату А4, розповсюджений шрифт: наприклад, Times або Arial, розмір кегля від 12 до 14 пунктів.

 Склавши резюме, спробуйте подивитися на нього очима того спеціаліста (роботодавця), якому Ви його адресуєте.

 Часті помилки при складанні резюме:  

 - Бракує конкретики формулювання в пункті «мета».

 - Відсутність або неточна хронологія трудової біографії.

 - Неточна або незрозуміла контактна інформація або її відсутність. Обов’язково вказуйте регіон проживання і можливість переїзду.

 - Неакуратне форматування, відсутність структури або шаблону. Фахівці, які займаються підбором персоналу, зазвичай читають резюме по діагоналі, вихоплюючи своїм професійним оком потрібні місця або ключові слова. Тому резюме має бути структурованим, легко сприйматися. Розбийте на глави кожен розділ і напишіть заголовки крупним шрифтом, щоб було легко знайти потрібні пункти.

 - Розлогі і надмірно докладні резюме. Робіть наголос на навиках і досягненнях, які знадобляться безпосередньо для цієї роботи. Пам’ятайте, стислість – сестра таланту (але не в збиток інформативності).

 - Недолік кваліфікації, явна невідповідність заявленим вимогам. Перш ніж надіслати резюме, детально вивчіть вимоги, що висуваються до кандидата, і лише після того, як Ви дійсно будете упевнені в тому, що підходите під усі стандарти, сміливо відправляйте його.

 - Резюме, сфокусоване на тому, що хочете Ви, а не на тому, що Ви можете запропонувати роботодавцеві. Пишіть про те, яку користь, вигоду Ви можете принести компанії, а не висувайте своїх вимог та ін.

 - Резюме іноземною мовою. Направлене у вітчизняну компанію резюме лише іноземною мовою –популярна помилка. Виняток-якщо Вас про це попросили.

              Зразок резюме фахівця в НR-сфері

            Іванова Жанна Михайлівна

дата народження: 14.09.1972

сімейний стан: заміжня

м. Київ; e-mail: ivgm@ukr.net

Тел. 8 (044) 555-5555, 8 (063) 555-5555

Мета:

Резюме подається на здобуття посади керівника відділу управління персоналу, директора по персоналу


Освіта: 

2004 р. факультатив: загальна психологія, психологія праці
2000-2003 рр. - Тренінги:
«Техніка ефективних продажів», «Ефективні стосунки з клієнтами, як джерело конкурентної переваги», «Техніка ефективного ведення переговорів»

2001-2002 рр. - Міжнародний інститут бізнесу,
сертифікована програма коледжу ім. Рента Мак Юєна (Канада), «Управління людськими ресурсами»

1993-1999
рр. Київський національний економічний університет,
фінансово-економічний ф-т, спеціальність: менеджмент організацій.


Досвід роботи:
2003 р. (березень) – по теперішній час: ТОВ «...», керівник відділу  управління персоналом і трудовими стосунками.
Обов’язки:

   Побудова роботи HR–департаменту «з нуля», аналіз робіт існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук і підбір персоналу;

   організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників;

   розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, кадрової політики;

   атестація, розробка і проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку;

   аналіз ринку праці, аналіз ринку тренінгових послуг;

   формування штатного розкладу, табелювання  робочого часу співробітників, планування професійної кар’єри співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу;

   організація роботи з персоналом відповідно до спільних цілей розвитку компанії і конкретних направлень HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів.


2002 р. (грудень) – ВАТ «...», інспектор відділу кадрів.
Обов’язки:
Ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників, організація і проведення атестаційних комісій тощо.
2000–2002 р. - Міжнародний інститут бізнесу, менеджер департаменту маркетингу і продажів.
Обов’язки:
Організація продажів (тренінги, семінари) в регіонах України: пошук, організація презентацій і тренінгів, ведення клієнтів, аналіз ринку тренінгових послуг та ін.


Спеціальні знання та навики:
ПК – MS Office, Інтернет-як упевнений користувач; російська мова (рідна), українська мова (вільно),  англійська – базова (розмовна, письмова).

Особисті  якості: 

Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вміння працювати у команді.