«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета

Зробити стартовою в Internt Explorer
Головна » Новини » Електронна перевірка: Міндоходів роз’яснює нюанси

25.06.2014 11:30

Кількість переглядів 1931

Електронна перевірка: Міндоходів роз’яснює нюанси

Міністерство доходів і зборів України роз’яснило деякі питання проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки.
 
Зокрема, у 2014 р. на її проведення можуть розраховувати лише за наявності технічної можливості перевірки платника органом державної податкової служби (територіальним органом Міндоходів). Нагадаємо, для електронної перевірки достатньо подати документи в електронній формі.
 
Стосовно електронної перевірки за періоди до 01.01.14 р., то її можуть провести за визначені платником періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник має намір перевірити), та у разі надання до територіального органу Міндоходів відповідних декларацій (розрахунків).
 
Рішення ж про непроведення електронної перевірки не обмежує можливості повторного звернення платника із заявою про проведення електронної перевірки до контролюючого органу.
 
А результати електронної перевірки узгоджуються у визначені терміни, що не перевищують термін надання платником податків уточнюючого розрахунку за результатами такої перевірки. При цьому оскарження в адміністративному або судовому порядку довідки про проведення електронної перевірки не передбачено.
 
Лист Міндоходів України «Щодо удосконалення практики застосування підзаконних нормативних актів» від 31.03.14 р. № 5790/5/99-99-22-02-05-16

» Інші новини

Текст новин можна використовувати тільки з обовязковим посиланням на сайт газети «Все про бухгалтерський облік»

Пошук по сайту:

Супер книги придбати швидко

Інтерв'ю з поетом
Євгенієм Юхницею

uhnitca_interview.mp3
Голосування за кращу, на Вашу думку, експертну роботу