«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета

Зробити стартовою в Internt Explorer
Всі рубрики
Єдиний податок
ЄСВ та соціальне страхування
Інвентаризація
Інтелектуальна власність
Інші питання
Автотранспорт на підприємстві
Акцизний збір
Банківські послуги
Банкрутство
Брудний збір
Будівництво
Бухоблік
Бюджетні установи
В зоні АТО
Відпустки
Відрядження
Військовий збір
Валютні розрахунки та цінності
Виробництво
Готель, ресторан, кафе (ГоРеКа)
Державні закупівлі
Екоподаток
ЖКГ
Звітність (статистична, фінансова та податкова)
Земельні відносини
Земельный податок
Зовнішньоекономічна діяльність
Кадрове діловодство
Місцеві податки і збори
Митні питання
Неприбуткові організації
Нерухомість
Операції з нерухомим майном
Оплата праці, індексація
Патентування й ліцензування
ПДВ
Пенсії
Первинні документи
Перевірки на підприємстві
Податок з доходів фізосіб
Податок на нерухоме майно
Податок на прибуток
Працевлаштування інвалідів
Приватне підприємництво
Ресурсні платежі
РРО, каса, розрахунки
Сільське господарство
Соцзабезпечення громадян
Страхування
Торгівля
Транспортне експедирування, логістика
Транспортний податок
Туристична діяльність
Фіксований сільгоспподаток
Цінні папери
Юридичні питання

ПДВ-облік витрат на відеоспостереження під час будівництва житлово-офісного комплексу

Будівельне підприємство (замовник) має власну земельну ділянку, на якій будує багатоповерховий житловий будинок з офісними приміщеннями та підземним паркінгом (у три черги). Після закінчення будівництва право власності оформлятимуть на наше підприємство, продаж квартир буде здійснювати наше підприємство.

Облік ведемо окремо за чергами. На підприємстві є витрати, які стосуються всіх черг (відеоспостереження, електроенергія та інше). Їх ми обліковуємо як загальновиробничі витрати та в кінці місяця розподіляємо між чергами.

1.Чи буде підприємство мати право на податковий кредит у повному обсязі на витрати щодо відеоспостереження, електроенергії тощо?

Чи визначити коефіцієнт, якщо на житловий фонд є пільга, а на офіси — немає?

2.Підприємство отримує забезпечувальні платежі за житло й офіси.

Чи потрібно визначати коефіцієнт і здавати додаток Д7 до декларації в період отримання коштів ,чи в період фактичного продажу житла.

Допоможіть розібратися в цьому питанні.

У відповіді враховано норми законодавства станом на 06.04.2016
Відповідь редакції на це питання

Посадковий талон тільки в один бік: компенсуємо та утримуємо податки
Наш співробітник їздив у відрядження за кордон. Авіапереліт оплатили безготівково (корпоративною карткою). Після повернення колега склав авансовий звіт, до якого підколов серед іншого посадковий талон лише в один бік (другий він загубив). Підкажіть, чи буде частина шляху, на яку немає посадкового талона, додатковим благом співробітника? Чи потрібно утримувати які-небудь податки?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 30.03.2016
Відповідь редакції на це питання

ПДВ-облік списання активів підприємства
Наше підприємство виконує роботи з проведення капітальних та поточних ремонтів нежитлових будівель, для виконання яких використовують будівельний інструмент, інші малоцінні необоротні матеріальні активи. Частина інструменту належить до основних засобів, а частина — до малоцінних необоротних матеріальних активів. У процесі здійснення господарської діяльності підприємства протягом декількох років (наприклад, придбання у 2012 році) матеріальні цінності фізично зношуються, не підлягають ремонту, через це не можуть використовуватись у подальшій господарській діяльності підприємства. Чи потрібно нараховувати ПДВ під час списання зазначених матеріальних цінностей, керуючись листом ДФСУ від 04.12.15 р. №25961/6/99-99-19-02-02-15?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 23.03.2016
Відповідь редакції на це питання

Будівельні роботи та послуги: коли потрібен РРО
Будівельна організація виконує будівельні роботи, займається виробництвом виробів з бетону, здійснює торгівлю продукцією власного виробництва та надає послуги з перевезення бетонних сумішей. Чи потрібен нам РРО?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 06.08.2015
Відповідь редакції на це питання

ЧИ НЕОБХІДНО ЗАБУДОВНИКУ В РАЗІ ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКІВ ОТРИМУВАТИ ЛІЦЕНЗІЮ?
Підприємство-підрядник залучає до виконання будівельних робіт субпідрядників. Чи потрібно отримувати ліцензію на виконання будівельних робіт?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 14.07.2014
Відповідь редакції на це питання

ПОВЕРНЕННЯ БУДІВЛІ, РАНІШЕ ВНЕСЕНОЇ ДО СТАТУТНОГО ФОНДУ
Засновник підприємства збільшив суму статутного фонду за рахунок внесеної ним будівлі. Її поставили на баланс підприємства. На даний момент засновник бажає повернути внесену ним будівлю у свою власність. Як провести цю операцію в бухобліку, та які виникають податкові зобов'язання?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 12.02.2014
Відповідь редакції на це питання

ЧИ МОЖНА АМОРТИЗУВАТИ ОСНОВНІ ЗАСОБИ, ТИМЧАСОВО НЕ ЗАДІЯНІ У ВИРОБНИЦТВІ
У будівельного підприємства значиться на балансі суттєва кількість основних засобів. У зв'язку зі змінами в попиті на наші роботи не всі основні засоби завжди задіяні. Чи можемо ми нараховувати амортизацію на не задіяні у виробництві основні засоби? Куди списувати вартість техоглядів, страхування цивільно-правової відповідальності цих активів? Чи потрібно розподіляти такі витрати? Цікавить бухгалтерський та податковий облік. Чи потрібно проводити консервацію основних засобів, що простоюють тривалий час (більше року)?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 10.12.2013
Відповідь редакції на це питання

ГЕНПІДРЯД: ЧИ ПОТРІБНА ЛІЦЕНЗІЯ
Підприємство є підрядником, але будівельні роботи самостійно не виконує, замовляє в субпідрядника. Чи потрібна в такому випадку ліцензія для підрядника?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 29.11.2011
Відповідь редакції на це питання

ЗМІНА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДНИКОМ: УМОВИ ТА НАСЛІДКИ ДЛЯ ДЕРЖПІДПРИЄМСТВА-ЗАМОВНИКА
Державне підприємство у 2010 році провело тендер на будівництво та уклало відповідний договір підряду на основі твердого кошторису, за яким будівельні роботи мали бути завершені в тому ж таки 2010 році. Однак підрядник не вклався в строк і тепер ініціює укладення додаткової угоди про продовження строку будівництва та збільшення його кошторисної вартості. Як можна змінити проектно-кошторисну вартість будівництва? До яких наслідків призведе можливе розірвання договору підряду з ініціативи підрядної організації?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 17.06.2011
Відповідь редакції на це питання

Пошук по сайту:

Супер книги придбати швидко

Інтерв'ю з поетом
Євгенієм Юхницею

uhnitca_interview.mp3
Голосування за кращу, на Вашу думку, експертну роботу