«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета

Зробити стартовою в Internt Explorer
Всі рубрики
Єдиний податок
ЄСВ та соціальне страхування
Інвентаризація
Інтелектуальна власність
Інші питання
Автотранспорт на підприємстві
Акцизний збір
Банківські послуги
Банкрутство
Брудний збір
Будівництво
Бухоблік
Бюджетні установи
В зоні АТО
Відпустки
Відрядження
Військовий збір
Валютні розрахунки та цінності
Виробництво
Готель, ресторан, кафе (ГоРеКа)
Державні закупівлі
Екоподаток
ЖКГ
Звітність (статистична, фінансова та податкова)
Земельні відносини
Земельный податок
Зовнішньоекономічна діяльність
Кадрове діловодство
Місцеві податки і збори
Митні питання
Неприбуткові організації
Нерухомість
Операції з нерухомим майном
Оплата праці, індексація
Патентування й ліцензування
ПДВ
Пенсії
Первинні документи
Перевірки на підприємстві
Податок з доходів фізосіб
Податок на нерухоме майно
Податок на прибуток
Працевлаштування інвалідів
Приватне підприємництво
Ресурсні платежі
РРО, каса, розрахунки
Сільське господарство
Соцзабезпечення громадян
Страхування
Торгівля
Транспортне експедирування, логістика
Транспортний податок
Туристична діяльність
Фіксований сільгоспподаток
Цінні папери
Юридичні питання

Промбудівлю здаємо в оренду: чи платити податок на нерухомість
Наше підприємство — власник складських приміщень промпризначення, виробничих корпусів та цехів. Виробництво продукції за останні роки суттєво знизилось, а тому частину таких промприміщень здаємо в оренду. Чи потрібно платити податок на нерухомість за приміщення промислового підприємства, які здаються в оренду?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 29.03.2016
Відповідь редакції на це питання

Як розподіляють експлуатаційні витрати між орендарем і орендодавцем комунального майна
Частину приміщення бюджетної установи (комунальна форма власності) передали в оренду іншому суб’єкту господарювання під офіс. Підкажіть, як розподіляти витрати на комунальні послуги та експлуатаційні витрати між установою та орендарем?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 01.10.2015
Відповідь редакції на це питання

Нежитлова нерухомість у власності автотранспортного підприємства: чи платити податок на нерухомість
Наше автотранспортне підприємство має у власності кілька об'єктів нерухомості, серед яких, зокрема, станції техобслуговування авто, автовокзал, склади тощо. Підкажіть, чи вправі ми не сплачувати податок на нерухомість за такі будівлі ,як за будівлі промисловості?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 11.06.2015
Відповідь редакції на це питання

Будівля в господарському віданні: чи платити податок на нерухомість
Чи платити податок на нерухомість комунальному підприємству, якщо підприємство користується будівлею на праві господарського відання?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 08.06.2015
Відповідь редакції на це питання

Податок на нерухомість: які об’єкти звільнено від податкового тягаря
Яка нерухомість не належить до об'єкту оподаткування податком на нерухоме майно?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 15.10.2014
Відповідь редакції на це питання

Нерухомість у зоні АТО: де реєструвати права на нерухомість
Нерухоме майно розташоване на території Луганської області, де зараз триває антитерористична операція. Кому я можу подати заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 26.08.2014
Відповідь редакції на це питання

ЧИ ТРЕБА ФІЗОСОБІ ЗВЕРТАТИСЯ ДО ПОДАТКОВОЇ ЩОДО ПОДАТКУ НА НЕРУХОМІСТЬ
У власності фізособи декілька об'єктів житлової нерухомості. Чи потрібно писати заяву в податкову для застосування пільги з податку на нерухомість?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 29.07.2013
Відповідь редакції на це питання

ЧИ МАЄ ВЛАСНИК ДВОХ КВАРТИР СУМАРНОЮ ПЛОЩЕЮ ДО 100 КВ. М СПЛАЧУВАТИ ПОДАТОК НА НЕРУХОМІСТЬ
Відомо, що з 1 січня 2013 року почав діяти податок на нерухомість. Підкажіть, будь ласка, чи повинна я як фізособа сплачувати його, якщо в моїй власності дві квартири, сумарна житлова площа яких менше від 100 кв. м?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 06.03.2013
Відповідь редакції на це питання

ІНДЕКСАЦІЯ ВАРТОСТІ ОБ'ЄКТІВ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ
Підкажіть, чи встановлено індекси до балансової вартості об’єктів житлового фонду на 2012 рік?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 06.09.2012
Відповідь редакції на це питання

ЛІКВІДАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ: ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК ОПРИБУТКОВАНИХ ТМЦ
У податковому обліку при ліквідації ОЗ до складу витрат відносимо вартість, що амортизується, за вирахуванням суми накопиченої амортизації — п. 146.16 ст. 146 Податкового кодексу України (тобто ліквідаційна вартість не належить до складу витрат).
Згідно з роз’ясненнями ДПС в Єдиній базі податкових знань вартість оприбуткованих ТМЦ від списання ОЗ платник податків повинен відобразити в складі доходу.
Виходить, що ліквідаційна вартість ніколи не буде у витратах? Чи правильно я зрозуміла?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 01.08.2012
Відповідь редакції на це питання

ЗАМОРТИЗОВАНУ БУДІВЛЮ ВИЗНАЛИ ПАМ’ЯТКОЮ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ: ЧИ ПОТРІБНО БЮДЖЕТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ СТОРНУВАТИ ЗНОС
У ході ревізії КРУ було встановлено, що одну з будівель на балансі бюджетної організації, уже повністю замортизовану, було віднесено до категорії пам’ятників культурної спадщини. Ревізори наполягають на сторнуванні зносу за цією будівлею. Чи є правомірними такі вимоги?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 02.08.2011
Відповідь редакції на це питання

ЧИ МОЖЕ ЮРОСОБА ОРЕНДУВАТИ ЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ У ФІЗОСОБИ-НЕПІДПРИЄМЦЯ
Чи може юрособа укласти договір оренди житлового приміщення з орендодавцем-фізособою, не зареєстрованим як приватний підприємець?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 30.06.2011
Відповідь редакції на це питання

ЧИ ПОТРІБНО ДОДАТКОВО ДО ДОГОВОРУ ОРЕНДИ ВОДНОГО ОБ’ЄКТА УКЛАДАТИ ДОГОВОРИ ОРЕНДИ ЗЕМЛІ ПІД НИМ ТА ПРИБЕРЕЖНОЇ СМУГИ
Наше підприємство відповідно до Водного кодексу України, уклало з районною державною адміністрацією договір оренди водного об’єкта. Чи потрібно нам додатково укладати договори оренди прибережної санітарно-захисної смуги та землі під таким водним об’єктом?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 22.06.2011
Відповідь редакції на це питання

ЯК СПИСАТИ СУМУ ДООЦІНКИ ПРИ ЛІКВІДАЦІЇ ОЗ
У 2009 році наше підприємство проводило переоцінку основних засобів. Суму дооцінки ми показали як Дт 10 Кт 423, а суму уцінки — Дт 423 Кт 10. У 2010 році ухвалено рішення ліквідувати деякі об'єкти (як дооцінені, так й уцінені). Якими проводками треба відобразити ліквідацію основних засобів?

У відповіді враховано норми законодавства станом на 16.12.2010
Відповідь редакції на це питання

Пошук по сайту:

Супер книги придбати швидко

Інтерв'ю з поетом
Євгенієм Юхницею

uhnitca_interview.mp3
Голосування за кращу, на Вашу думку, експертну роботу