«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета

Зробити стартовою в Internt Explorer
Головна » Корисне » Відповіді на питання читачів » Обігрівач для адмінкабінету: чи буде податковий кредит

Кількість переглядів4830

Обігрівач для адмінкабінету: чи буде податковий кредит
Наше підприємство придбало обігрівач для обігріву адмінкабінету. Чи потрапляє сума ПДВ, зазначена в податковій накладній на обігрівач, до податкового кредиту? Чи потрібно писати наказ і як сформулювати виробничий характер використання обігрівача? Яка думка із цього приводу ДПА?
Відповідь

У будь-якому випадку спочатку весь вхідний ПДВ, зазначений у податковій накладній (далі — ПН), складеній продавцем обігрівача (за умови її правильного оформлення), Ви відображаєте у складі податкового кредиту, а саме в рядку 10.1.1 декларації з ПДВ (незалежно від напрямку використання обігрівача) за п. 198.3 Податкового кодексу України (далі — ПКУ).


Потім потрібно визначитися, чи застосовують обігрівач у господарській діяльності підприємства. Адже норми пп. «г» п. 198.5 ПКУ у випадку, якщо товари/послуги, необоротні активи призначають для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку, вимагають нараховувати за ними податкові зобов’язання.


На нашу думку, у Вашій ситуації не потрібно визнавати податкове зобов’язання. Аргументи для підтвердження, що такий обігрівач необхідний для нормальної діяльності підприємства, такі: обігрівач підтримуватиме в приміщенні оптимальний температурний режим відповідно до Санітарних норм мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99, затверджених постановою Головного держсанітарного лікаря України від 01.12.99 р. № 42 (далі — ДСН 3.3.6.042-99), як того вимагає ст. 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.92 р. № 2694-XII.


Звернемо увагу: під виробничим приміщенням згідно з ДСН 3.3.6.042-99 розуміють замкнутий простір у спеціально призначених будинках та спорудах, у яких постійно (по змінах) або періодично (протягом частини робочого дня) здійснюється трудова діяльність людей. Тобто сюди можна віднести й адмінкабінети підприємства.
Зокрема, оптимальною температурою в приміщеннях у холодний період для легкої категорії робіт (Іа) є температура повітря 22 — 24.


Окрім того, придбання установок для нагрівання повітря є складником витрат відповідно до п. 1 Переліку заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до витрат, затвердженого постановою КМУ від 27.06.03 р. № 994.


Тож, уважаємо, ці нормативні акти достатньо обґрунтовують те, що підприємство використовує обігрівач у своїй господарській діяльності.


Утім, на нашу думку, не зайвим буде оформити наказ по підприємству про необхідність придбання такого обігрівача, у якому, наприклад, зазначити: «Для підтримування в приміщенні оптимального температурного режиму відповідно до санітарних норм, передбачених ДСН 3.3.6.042-99, придбати для обігріву адміністративного кабінету обігрівач…»


Щодо позиції контролюючих органів стосовно відображення податкового кредиту за придбаним обігрівачем, то конкретної відповіді на це питання податківці офіційно не оприлюднювали.

У відповіді враховано норми законодавства станом на 25.12.2015

Рубрики:

»  Первинні документи

»  ПДВ

Пошук по сайту:

Супер книги придбати швидко

Інтерв'ю з поетом
Євгенієм Юхницею

uhnitca_interview.mp3
Голосування за кращу, на Вашу думку, експертну роботу