«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета

Зробити стартовою в Internt Explorer
Головна » Корисне » Відповіді на питання читачів » Помилка при підписанні електронного документа: як бути

Кількість переглядів2853

ПОМИЛКА ПРИ ПІДПИСАННІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА: ЯК БУТИ
Що робити, коли при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?
Відповідь

Міндоходів пояснило, що робити платникам податків, які, підписуючи електронний документ, стикаються з помилкою «Невірний пароль або ключ пошкоджено». Так, у разі виникнення зазначеної помилки алгоритм дій такий: 

  1. Перевіряємо, який ключ електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) використовується першим. Правильна послідовність підписів: бухгалтер-директор-електронна печатка.
  2. Якщо ключ обрано вірно, звертаємо увагу на правильність уведення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі);
  3. Дізнаємося, чи змінювалось ім'я файлу особистого ключа. Якщо так, то особистий ключ пошкоджено.  У такому разі слід звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа.

Дане роз'яснення відомство додатково розмістило в категорії 401.01 ЗІР за адресою: http://zir.minrd.gov.ua

Роз'яснення Міндоходів України від 22.07.14 р.

"Що робити, коли при підписанні документа виникає помилка

"Невірний пароль або ключ пошкоджено"?" 

У відповіді враховано норми законодавства станом на 23.07.2014

Рубрики:

»  Інші питання

Пошук по сайту:

Супер книги придбати швидко

Інтерв'ю з поетом
Євгенієм Юхницею

uhnitca_interview.mp3
Голосування за кращу, на Вашу думку, експертну роботу