«Все про бухгалтерський облік»

Всеукраїнська професійна газета

Зробити стартовою в Internt Explorer
Головна » Корисне » Відповіді на питання читачів » Виплата за час тимчасової втрати працездатності працівника у ф. № 1дф

Кількість переглядів4985

ВИПЛАТА ЗА ЧАС ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ПРАЦІВНИКА У Ф. № 1ДФ
Чи необхідно відображати у ф. № 1ДФ оплату за перші 5 днів тимчасової втрати працездатності працівника, нараховану та виплачену, і наступну оплату за час тимчасової втрати працездатності працівника, яка нарахована та не виплачена Фондом соцстрахування? Якщо необхідно, то як правильно заповнити ф. № 1ДФ, які графи повинні бути заповнені?
Відповідь

Вам необхідно відображати у ф. № 1ДФ виплати за час тимчасової втрати працездатності платника податку як складову його оподатковуваного доходу у вигляді зарплати (пп. 165.1.1 Податкового Кодексу України, далі — ПКУ).

ДПАУ у своєму листі від 15.04.11 р. № 4636/5/17-0716 (далі — Лист) прирівнює виплати по непрацездатності за рахунок коштів Фонду соцстрахування до зарплати працівника, посилаючись на пп. 169.4.1 ПКУ. Тому такі виплати у ф. № 1ДФ необхідно вказувати за ознакою доходу 101 та оподатковувати як звичайну зарплату працівника (див. додаток до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом ДПАУ від 24.12.10 р. № 1020, далі — Порядок № 1020). Оплату за перші п’ять днів непрацездатності також указують зарплатним доходом і фіксують у ф. № 1ДФ разом із зарахованими виплатами за ознакою доходу «101».

Нагадуємо: податок на доходи сплачується податковим агентом до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу (пп. 168.1.2 ПКУ). Отже, суму нарахованої, але не виплаченої Фондом соцстрахування допомоги по тимчасовій непрацездатності відображаємо у ф. № 1ДФ у графі 3а «Сума нарахованого доходу», проте не вказуємо в графі 3 «Сума виплаченого доходу» (п.п. 3.2, 3.3 Порядку № 1020). Потім нараховуємо податок на доходи на таку виплату в графі 4а «Сума нарахованого податку», але не вказуємо в графі 4 «Сума перерахованого податку» (п. 3.4 Порядку № 1020). А в майбутніх періодах при фактичній виплаті за час втрати працездатності вже заповните графи 3 «Сума виплаченого доходу» та 4 «Сума перерахованого податку».

У відповіді враховано норми законодавства станом на 02.09.2013

Рубрики:

»  ЄСВ та соціальне страхування

»  Податок з доходів фізосіб

Пошук по сайту:

Супер книги придбати швидко

Інтерв'ю з поетом
Євгенієм Юхницею

uhnitca_interview.mp3
Голосування за кращу, на Вашу думку, експертну роботу